Sjövikskliniken

Om Oss & Kliniken

Sedan 2015 har vi stolt varit Liljeholmskajens pärla på Sjöviksvägen 74. Upptäck en oas där din kropp får allt den förtjänar – från förstklassig fotvård och hudvård till avkopplande massage, avancerade laserbehandlingar och expertläkarvård. Välkommen till vår lyxiga klinik där vi kombinerar laserterapier med hudvård, medicinsk fotvård och exklusiva skönhetsbehandlingar. Trä in i en värld av välbefinnande och skönhet!

Innehavare, klinikchef

John Galva

Jag har lång och gedigen erfarenhet från sjukvården och jag har jobbat både på Södersjukhuset, på Karolinska och på St Görans sjukhus. Jag har genomgått flera vidareutbildningar. Se mina diplom här och här.

För några år sedan bestämde jag mig för att bli fotvårdare efter att ha haft egna långvariga problem av nageltrång, något som gav mig insikt i hur viktiga fötterna är för den allmänna hälsan och välbefinnandet. Jag vill kunna hjälpa andra i samma sits som jag själv befunnit mig i, och beslutade mig därför för att utbilda mig till Fotterapeut.

För mig handlar fotvård om välmående. Jag vet att onda fötter tar bort fokus från det som är viktigt i livet. Vi har lösningen på dina problem, Välkommen till våra nya fräscha lokaler med modern utrustning och en trevlig miljö.

Innehavare

Harald lindström

Jag utför behandlingar inom massage, hudvård, tatueringsborttagning och Hollywood Peel. Med gedigen kunskap för laserbehandlingar och en stadig hand kan du känna dig trygg när du bokar en behandling hos mig.

Certifikat